۲ پاسخ

اگه بو و سوزش نداری طوری نیس از منم زرده کمرنگه تو گهواره هم خیلی دیدم ترشحاتشون زرد رنگ شده
البته اگه شیاف پروژسترون هم استفاده میکنید مال اونم می‌تونه باشه

برو زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🌸 مامان کوچولو🌸 ۳ ماهگی
مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی