چیزی نمیاد تو دهنش قورت بده؟شاید رفلاکس پنهان داره یه چیزی خوردید تشدید شده مثل اینا پرتقال نارنگی لیمو ترش
دارچین فلفل
رب گوجه
سس ها
نوشابه
به احتمال خیلی زیاد رفلاکس داره و چون اسید معده برمیگرده اذیت میشه و جیغ میکشه و نمیتونه بخوابه
حتما ببر دکتر براش قطره میده عین آب رو آتیشه
صدای سشوار برای پسر من جوابه و آهنگ لالایی بنیامین ، نوزادها صداهای آهنگین رو دوس دارن بهش آرامش بده ببین با چی آروم میشه
بستونک بده تو بغلت بگیر راه برو
امتحان کن ببین چی دوسداره
نبات داغ هم نده منم دادم دوسه بار دکتر دعوام کرد هیچ چیزی جز شیر نباید بخوره دارو هاهم که سر جابه خودشون
شکمش کار میکنه؟
من از اول بهش کولیکز دادم و بی بی کر
بعدش فهمیدم رفلاکس داره دکتر بهش فاموتیدین داد الان هر سه قطره رو میخوره بهتره
یه صدقه براش بزار قرآن بزاربالاسرش میخوای بزاریش سرجاش بسم الله بگو حتما نبات داغ بهش نده سنگینه
بد ارومی میکنه شیر میدم اروم میشه یکم میخابه سریع بیدار میشه
بعدم هرجی خورده میاره بالا
انگار ک گشنش نبوده من بهش شیر دادم
دقیقا پسر منم الان دو روزه اینجوری شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.