در پریودی توی هفته من عادیه به نظرتون؟

۱۰ پاسخ

طبیعیه عزیزم، نگران نباش

منم دارم

اره فقط سعی کن استراحت کنی. کم کم بهتر میشه

منم دارم از ۱۰ روز پیش شروع شد ولی میگیره ول میکنه

اگر میگیره و ول میکنه طبیعیه
اما باز رعایت کن چیز سنگین بلند نکن
اگر شدید شد یا خدای نکرده لکه بینی داشتی حتما برو دکتر

بله عادیه

عزیزم وقتی آمپول رو زدید اقدامتون بعد آمپول چطور بود میشه بگید
دکتر تون کیه؟

برای من ک تا الان بوده

منم دارم

منم فقط درد پریودی دارم

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی✨ مامان جوجه رنگی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری