۳ پاسخ

عزیزم باید واسه دردات تایم رو چک کنی.اگه دیدی با استراحت بهتر شدی پس درد کاذبه اگه نه رفته رفته تایم بین دردات کمتر شد و میزان درد طولانی تر از علائم زایمان

ماه درده سعی کن استراحت کنین منم درد دارم ولی استراحت ک میکنم بهتر میشم

واای منمم اسهااالم

سوال های مرتبط