اصلا نیازی ب بیهوشی نیست چرا حاضری همچین عوارضی و ب بدنت بدی
من خودم اسفند ماه انجام دادم
بااینکه لوله سمت راستم گرفته بود ولی انقدری درد نداشت
شما هرماه پریود میشی بیهوشی انجام میدی؟؟
دردش در همون حده تازه من ک گرفتگی داشتم اگه لوله ها باز باشند ک دردش کمتره
حتما همراه با خودت ببر و بعد انجامش یه ژلفن بخور .تماااام
سلام من خودم انجام دادم درد زیاد پریوده اما لوله های من باز بود من میترسیدم ن قرص نه شیاف برام اثری نکرد
با بی حسی خیلی خوبه..من انجام دادم راضی بودم.پرسو جو کن ببین کجا انجام میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.