عزيزم من با بى حسى انجام دادم با دكتر دليريان راديولوژى نيكو واقعا عالى و بدون درد انجام شد حتما برو پيش خودش
چند وقت اقدامی؟؟؟
میگم علائمت چیه که برات عکس رنگی نوشته؟؟؟؟
من با بی حسی انجام دادم
بی حسی نه
بیهوشی میشه
اگ انجام بدن خوبه ولی انجام نمیدن
آری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.