۵ پاسخ

منم کلینیک نسل فردا انجام دادم اونقدر دردش شدید نبود مثل پریودی

ببین درد داره دروغ نمیتونم بگم ولی جوری نیس بیهوش شی

مثل پاپ اسمیر و معاینه اس یه کم طولانی تر و دردناک تر،ولی ارزش داره انجام بدی

من بدون بیهوشی رفتم اصلا اونجور ک فکرش میکردم نبود راحت بود دردش مث درد اول پریودی بود بعد نیم ساعت خوب شدم

سلام عزیزم من انجام دادم
کلا نهایت ۱۰ دقیقه هم نمیشه
نمی ارزه الکی بیهوش بشی
بعصی ها اصلا درد ندارن

سوال های مرتبط