مامانایی ک هماتوم داشتین ، هماتوم ۲ در ۶ خطرناکه ؟

۴ پاسخ

منم ۵۰ درصد هماتوم دارم گف فقط استراحت و چیز سنگین بلند نکنی و رابطه هم اصلا نداشته باشی

داروش هم معمولا شیاف و استراحته

نه عزیزم فقط استراحت کن تا زود رفع بشه
من استراحت مطلق نبودم طول کشید

کوچیکه. استراحت کنی و داروهات رو استفاده کنی برطرف میشه. واسه من خیلی بزرگتر بود تازه خونریزی هم داشتم فقط با استراحت زیااااد تا ۱۲ هفته برطرف شد

سوال های مرتبط

مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردالو👼 🤰 مامان گردالو👼 🤰 هفته پانزدهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری