از من دفع شد ولی نه دردی نداره هماتوم بدون درد
رعایت کنی از بین میره نگران نباش
اصلا نگران نباش به خودت استرس وارد نکن چیزی نیست انشاءالله جذب میشه
من شیاف پروژسترون استفاده کردم
آمپولشم زدم
استراحت نسبی داشتم
خم و راست نشو اصلا از توالت فرنگی استفاده کن
هر ۸ ساعت شیاف پروژسترون از ۸ هفتگی دارم استفاده میکنم اوایل امپولم روری یدونه تا ۵ روز داده بود الان فقط شیاف و استراحت و مایعات فراوان استفاده میکنم
تو هفته دوبار حمام کوتاه کردم بیشتر استراحت پلت نرفتم توالت فرنگی فقط پختم و شستم تمیز کاری اصلا خداروشکر رفع شد
من درد نداشتم بعد سونوی قلب متوجه شدم هماتوم دارم.هرشب شیاف پروژسترون گذاشتم و استراحت کردم حسابی
من شنیدم یا خودش جذب میشه یا دفع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.