عزیزم من داشتم همچنان دارم ولی لکه بینیم قط شده استراحتم ، واسه من اول ۵۰ درصد بود بعد شد ۴۰ ، الان نمیدونم چقد ولی خبری ازش نیس
واسه من ۵ درصد بود دکترم گفت این دیگه سوسولیه هماتومت نیاز به استراحت نداری شبی یدونه شیاف میزارم 😂😂
استراحت مطلق در حد بخوابم و پاشم برم توالت فرنگی ،از خونه بیرون نرفتم،روزی ۴ تا آمپول پروژسترون هفته اول،هفته دوم روزی ۲ تا آمپول،و هر شب شیاف،بعد دو هفته رفت
و این ک لکه بینی نداشتم و ندارم
مال منم ۵۰ درصد گرفته بهم شیاف پروژسترون داده شبی یکی و استراحت کامل
ا
این سونو من
دکتر بهت دارو پروژسترون 400 میده روزی دو مرتبه استفاده کنی و زیاد فعالیت نکن
بدون شوخی حالا من چون لک نداشتم با درد هیچی فقط تو سونو فهمیدم دارم اینم دو سه هفته شیاف روزی دوتا با مایعات زیاد جذب شد
به نام خدا من۴۰ درصد
هیچی مایعات
شیاف
بدون استراحت😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.