میشه لطف کنید کسایی ک ۵۰درصد هماتوم داشتن بگن جنین واسشون مونده یا ن

۴ پاسخ

عزیزم من خودم نبودم اما دیدم کسی که ۵۰ درصد بوده و با دو هفته خوابیدن هماتومش خوب شده و بچش مونده.
باید کاااامل استراحت کنی.دراز بکش تا میتونی.

اره موند و شیاف و قرص بهم دکتر داد

بله من داشتم و رفع شد خدا رو شكرر

من۲۵درصد داشتم وخداروشکر خوب شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری