عزیزم من خودم نبودم اما دیدم کسی که ۵۰ درصد بوده و با دو هفته خوابیدن هماتومش خوب شده و بچش مونده.
باید کاااامل استراحت کنی.دراز بکش تا میتونی.
اره موند و شیاف و قرص بهم دکتر داد
بله من داشتم و رفع شد خدا رو شكرر
من۲۵درصد داشتم وخداروشکر خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.