۲ پاسخ

من ازاول بارداریم درد داشتم هفته۶رفتم سنودکترگفت هماتوم دارم بهم شیاف دادگفت اسراحت کن کارا خونه هم اشکال نداره انجام بدی کارامومیکنم استراحتمم دارم شبی ی شیاف میزارم

من دیروز فهمیدم دارم رفتم سنو تشکیل قلب البته یه هفته میشه لکه بینی خفیف داشتم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری