من سه تا هماتوم دارم ودوقلو باردارم خونریزی شدید و لخته های بزرگ شکر خدا هفته م بالا رفته کم شده ولی باید تو انومالی چک بشه ببینن جنین هماتوم رو دفع کرده یا ن
برام دعا کنید
استراحت مطلق پله نباید بری پیاده روی ممنوع توالت فرنگی استفاده کن فقط بخور و بخواب تا18هفته
فقط لكه بيني
استراحت مطلق باش شیاف بذار دفع میشه
هیچ علائمی نداشتم تو سونو متوجه شدم
گفت استراحت کن کن بار سنگین بلند نکن
ولی خب من یه بچه ۱ سالو ۲ ماهه دارم استراحت برام غیر ممکنه کسی ام نمیدونه باردارم قراره هفته دیگه برم سونو ببینم چ بلایی سرم اومده 🤣🤣
من ۳ ۴روز خونریزی شدید با لخته های بزرگ داشتم قبلو بعدشم لکه بینی
من هماتوم دارم لکه بینی همخداروشکر ندارم
استراحت هم ندارم والا
هیچکس هنوز نمیدونه حامله ام هفته پیش کلی مهمون داشتم
منم دارم هماتوم از اول تا الان اصلا لکه بینی نداشتم هیچ علائمی هم ندارم
من حتی لکه بینی هم نداشتم
بهت شیاف میده دکتر دیگه
فقط استراحت کن
زیاد جنب وجوش نکن
تا رفع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.