مامانایی ک هماتوم داشتید چ علائمی داشتید حالتون چجوری بود؟؟؟

۶ پاسخ

اینم بی بی چکم امروز ۸ آزاد سازیم

تصویر

بی‌بی چکم مثبت شده عکسشم میزارم

شما چه آمپولی زدید؟؟همون اچ سی جی.؟و از روز چندم بی بی چک زدید ممنون میشم جواب بدین.چون من امروز روز ۸ آزاد سازیم هست

سلام میتونم ازتون سوال بپرسم

اصلا مترس شیاف آمپول استفاده کن من هفت سانتی داشتم الان پسرم سه سال و نیمه هستش

من لک بینی داشتم حتی یه باز خونریزی داشتم بعد سونو گفت هماتومه

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته بیستم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری