اینم بی بی چکم امروز ۸ آزاد سازیم
بیبی چکم مثبت شده عکسشم میزارم
شما چه آمپولی زدید؟؟همون اچ سی جی.؟و از روز چندم بی بی چک زدید ممنون میشم جواب بدین.چون من امروز روز ۸ آزاد سازیم هست
سلام میتونم ازتون سوال بپرسم
اصلا مترس شیاف آمپول استفاده کن من هفت سانتی داشتم الان پسرم سه سال و نیمه هستش
من لک بینی داشتم حتی یه باز خونریزی داشتم بعد سونو گفت هماتومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.