۳ پاسخ

من ۹ هفته داشتم کوچیک بود ولی خونریزی کردم هفته ۱۲ برای انتی رفتم گف دفع شده ولی هرشب شیاف میزاشتم امپول میزدم و کلا استراحت

من هنوز دارم

من سونوی انومالی رفتم دیگه نبود

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی