خانمایی ک هماتوم داشتید تو استراحت بودید؟؟

۴ پاسخ

منم داشتم کم بوده ولی خودم احتیاط کردم کلا مامانم کارامو انجام می‌داد الان خوب شدم

منم دارم گفته استراحت مطلق ولی کسی نیس کارامو بکنه نمیدونم خوب بشه یا نه☹️

من استراحت مطلق بودم برطرف شد نیم سی سی بود

خیلی کم هماتوم داشتم استراحت نسبی میکردم نه استراحت مطلق . برطرف شد

سوال های مرتبط

مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری