منم داشتم کم بوده ولی خودم احتیاط کردم کلا مامانم کارامو انجام میداد الان خوب شدم
منم دارم گفته استراحت مطلق ولی کسی نیس کارامو بکنه نمیدونم خوب بشه یا نه☹️
من استراحت مطلق بودم برطرف شد نیم سی سی بود
خیلی کم هماتوم داشتم استراحت نسبی میکردم نه استراحت مطلق . برطرف شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.