خانومایه گل من شنبه تخمک کشی داشتم دیشبم رابطه داشتم امروز دیدم مثل پریود خون ریزی دارم میخواستم ببینم کسی مثل من هست یا نه نمیدونم خون ریزی هستش یا پریود ماهانه من از سوم هستش میترسم لطفا کمک کنید
من لک بینی بخاطر هماتوم داشتم دکترم ی هفته آسپرین رو قطع کرد الان مجدد شروع به خوردنش کردم
من آنوکسا رو قبل خونریزی قطع کرده بودم ولی افتادم به خونریزی دکترم آسپرین رو هم ده روز قطع کرد تاخوب شدم
من میزنم هنوز دکتر قطع نکرده
شنیدم باید آسپرینو قطع کنی
عزیزم دکترت باید تشخیص بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.