۷ پاسخ

وقتی داره پی پی میکنه یجامیشینه وخیره میشه

گاها اره

اره بعضی وقتا خیلی نمکن🤣🤣🤣

آره دخترمنم همینه

پسر من شش سالشه از وقتی باباش فوت کرد ایطو میشه بیش از حد خیره میشه یه جا

اینقدر شیطونه اصلا به هیچ جا خیره نمیشه 🤦‍♀️😬🤣

بله گااااهی

سوال های مرتبط