۵ پاسخ

ارههههه

پسر من الکی دستشو میزاره لای در یا تو شوراخ اسباب بازیاش گریه میکنه ک نازشو بکشیم 😂🤤

عزیزم در خواست میدی

اره خیلی خوبه🤣

آره دقیقا😅

سوال های مرتبط

مامان آرشام 👶 مامان آرشام 👶 ۱ سالگی