سلام به رسم عادت پسر من هم 3/2 به دنیا اومد😍😍

۷ پاسخ

به رسم عادت؟🤔
خوش قدم باشه

خدا خفظش کنه قدمش مبارک🥰😍

مبارکه عزیزم😍😘

خیلی ممنون عزیز های دلم

ایشالله به سلامتی😍😍

ب سلامتی عزیزم مبارکه

عزیزم خداحفظش کنه بسلامتی و دلخوش🩵🥰

سوال های مرتبط

مامان شهریار 💙 مامان شهریار 💙 ۱ ماهگی
مامان ژیوان😍🥹 مامان ژیوان😍🥹 ۱۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی