۱۲ پاسخ

میشه یکی عکس خارجیشو با طمع هلو بفرسته

خودم رفتم خارجی خریدم مزه موز

من با طعم هلو به بچم میدم خیلی دوست داره

هرروز بده روزی ۲۵ قطره فقط صبح ها بده

من که هیچوقت ازبهداشت نگرفتم این چیزارو، خوب بود اینا مفتی نمیدادن😁خارجیشو میگیرم

من بی بی جویس خریدم میدم

من خارجی گرفتم

دکتر بهش خارجی داده روزی، ۲۵قطره میدم

اره روزی یه سیسی،خودم براش خارجی گرفتم ماله بهداشت خوب نیس

اینو نده ب بچت بخدا اینا ک بهداشت میدن آشغالن منم میدادم والا سر در نمیاوردم بچم انقدر سخت شکمش کار میکرد و دل درد میکشید حالا رفتم ی خارجی گرفتم هم خوابش خوب شده هم دل دردش بهتر شده هم شکمش بهتر کار میکنخ

اره هر روز باید بدی
من بچه ام مزه اشو دوست نداشت از داروخونه باطعم هلوش گرفتم خورد

خودم براش خارجی گرفتم روزی ۲۵قطره میدم

سوال های مرتبط

مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی