واکسن دوماهگی سخت تره یا چهارماهگی😬😬

۱۰ پاسخ

2ماهگی

دوماهگی

برا دخترم ک هردوش سبک بود خداروشکر

چهار🥲

دو سختتتره

برای منو و پسرم هم دوماهگی سخت تر بود . چهارماهگی خدا رو شکر خیلی خوب گذشت نه تب نه درد خدا روشکر

برا من هیچکدوم

واسه پسرمن چهارماهگي خيلي بد بود تب نكرد ولي خيلييي درد كشيد و گريه ميكرد همش

پسر من چهار ماهگی سخت بود

۲ماهگی ب پسر من خیلی سخت گذشت

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و حسین مامان امیرعلی و حسین هفته هجدهم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی
مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان بشری سادات مامان بشری سادات ۱۵ ماهگی