2ماهگی
دوماهگی
برا دخترم ک هردوش سبک بود خداروشکر
چهار🥲
دو سختتتره
برای منو و پسرم هم دوماهگی سخت تر بود . چهارماهگی خدا رو شکر خیلی خوب گذشت نه تب نه درد خدا روشکر
برا من هیچکدوم
واسه پسرمن چهارماهگي خيلي بد بود تب نكرد ولي خيلييي درد كشيد و گريه ميكرد همش
پسر من چهار ماهگی سخت بود
۲ماهگی ب پسر من خیلی سخت گذشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.