۷ پاسخ

اولین تکون هاش واقعا حس قشنگیه

تکوناش شبیه چیه عزیزم؟؟ چجوری حس میشه؟

عی جانم عزیزم ذوقشو ببر😍منم دیروز حسش کردم

مبارکه مامان جان

خدا ببخشه بهت

عزیزم ایشالله بسلامتی بیاد بغلت 🥰


میگم سونو انومالی دادی چون هم هفته ایم سوال کردم؟

ای جان 😍

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آرمان🩵 مامان آیهان و آرمان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر👼🏻 مامان پسته پسر👼🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلیها💙🩷🩷 مامان فسقلیها💙🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد