بچه منم این میکنه دکتر گفت رفلاکسه
منم اینجوری میکنه بلندش میکنم بادش در میره شروع میکنه به خوردن
عزیزم دختر من اینجوری بود رفلاکس داشت البته میتونه دلایل زیادی داشته باشه هم برا رفلاکسش اینجوری مبشد هم کولیکش
یچیز دیگ هم هست اگر واقعا گشنشه و اینجوری میشه بینش اروغشوبگیر دوباره بهش بده شاید هوا میبلعه دختر من تو کولیکش اینجوری بود
منم پسرم همین کارو کرد ترسیدم بهش شیرخشک دادم دهنشم برفک داشت گفتم شیشه بخوره تا دهنش خوب بشه ..بعدش دیگه سینمو نگرف خیلی عذاب وجدان دارم واقعا خر بودم سرم نمیشد نباید شیشه بدم و برفک به مرور زمان خوب میشه خداکنه پسرم منو ببخشه😔
واییی منم ده روزیه دخترم اینطوری شده شبامرتب میخوره ولی روزباهزار بدبختی هزارمدلو امتحان میکنم که سینه موبگیره میزارم بغلم انقدرگریه می کنه نمی دونم چیکارکنم لاغرم شده صورتش😔
رفلاکس داره شاید
پسرم وقتایی ک شکمش دیر کار میده و دلدرد میشه اینجوری میکنه من فکر میکردم اصاب شیر کرده بعد فهمیدم از دلدردشه
دقیقا دختر منم اینجوری وقتی شیر خودمو میخوره ولی برای شیشه شیر اینجوری نیست واقعا سخته نمیدونم چجوری شیر خشک ترک کنه فقد شیر خودمو بخوره
شاید خدایی ناکرده گلوش عفونت کرده نمیتونه شیر قورت بده،شاید دهنش زخمی چیزی شده،بهتره ببری دکتر
اعتصاب شیر کرده
برفک نداره دهنش ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.