روبیکا قطعه؟


پوشک بچه شیرخشک

۲۴ پاسخ

خب خداروشکر مال همه قطعه فکر کردم مال منه فقط 😂😂 خودمو کشتم پیامام نرفت ک نرفت

اره😑😑😑😑😑

اره😐😐

من ک وصلم

ارهههه

همه چی قط کردن ملت رفتن روبیکا اونم قط شد

مگه قرار نبود نت رو وصل کنن زدن همینم قطع کردن😂

اره😒😒

ارههه

اره قطع کردن

ارهههه

چرا قطع کردن

ارههه

اره 😕😕 برا من اس هم نمیره

اره واسه منم قطعه🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

اررره

اره برامنم قطعه

اره 🤦‍♀️

آره من هرکاری کردم نتونستم پیام بفرستم ولی بله کار می‌کنه

تنها کاری که ازشون برمیاد

اره🫩🫩

اره🫠🤦‍♀️

اره انگاری

آره😐

سوال های مرتبط