۷ پاسخ

بله عزیزم هرچیزی که برپایه نعنا باشه رفلاکس رو شدید میکنه

من خارجیش رو دادم به دخترم فقط یدفعه خیلی بالا آورد واسه رفلاکس خوب نیست

دکتر دخترم بهش داده و خیلی دکتر خوبی هم هست و رفلاکس هم داره دخترم البته چون من دخترم دلدرد نداره هنوز بازش نکردم گذاشتم هر وقت دلدرد داشت بدم بهش

ببین ترکیباتش نعنا باشه ، نده

نه منم دخترم رفلاکس داشت گفتن نعنایی خوب نیست

خوب نیست عزیزم

من به دخترم میدادم. خارجیشو

سوال های مرتبط

مامان 💖نیهان🧸هانا🌈 مامان 💖نیهان🧸هانا🌈 ۱ ماهگی