۵ پاسخ

ولی واسه رفلاکس اصلن خوب نیست

من به دخترم میدم روش نوشته یک ماهگی به بعدمیشه استفاده کرد

والله دکتر گفت زیر 2 ماه نمیدن

از ۲۰ روزگی

من دخترم چهل روزش که شد دیگه بهش دادم

سوال های مرتبط

مامان 💖نیهان🧸هانا🌈 مامان 💖نیهان🧸هانا🌈 ۱ ماهگی
مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 ۱۵ ماهگی