۴ پاسخ

تو قسمت ابزار ها خوراکی های مجاز نوشته چیا خوبه واسه هر ماه بهش بدی

بیا بگو آرد بادوم چطور درست کردی خواهشا. من روغن افتاد تو آسیاب ریختم. نمیدونمم چکارش کنم

روغن زیتون یا کره هم حتما استفاده کن یبوست نشه

اوتمیل میتونی بدی با سیب یا موز من خرمام مینداختم یدونه میگن از هشت ماهگی ولی من میدادم گاهی با کدوحلوایی میتونی بدی
میتونی سوپ بدی البته سه روز سه روز تست بگیر از موادش با گوشت مرغ یا گوسفند از گشنیز جعفری یا شوید میتونی استفاده کنی از لوبیاسبز نهود فرنگی هویج
مثلا اول خرده برنجو با هویج بپز‌بعد بهش جعفری اضاف کن بعد گوشت… اینطوری هی تست بگیر بده زودترم میتونستی بدی

سوال های مرتبط