۴ پاسخ

بی بی کر

من اکثر روزا پدی لاکت میدم
دکترش گفت هر روز بده

پدی لاکت واسه اسهاله، بی بی کر واسه یبوست، هر دوازده ساعت هم هست هفت قطره

پدی لاکت برا اسهالش دکتر نوشته یود

سوال های مرتبط

مامان 🤰💙کنجد مامان 🤰💙کنجد ۱ سالگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان دلماه کوچولو💗 مامان دلماه کوچولو💗 ۱ سالگی