۲ پاسخ

قرص اولیلش حالت تهوع میاره یه ماه از ماه بعد درست میشه بعدشم قطع کنی پریود میشی دیگه

خب قرص قطع کنی دوباره پریود میشی دیگه

سوال های مرتبط