۵ پاسخ

ماسک بزنین
تو خونه اسپند دود کن
دستاتو بشور دست ب بچه میزنی
تا حد امکان صورتتو نزدیکش نبر
یه پنجره باز بزار هوا عوض شه

موقع نزدیک شدن بهش حتما ماسک داشته باشید،دستاتونو مرتب بشورید،تهویه داشته باشه خونتون،تا جایی ام که میشه تو بغل نگیرش و باهاتون نفس به نفس نشه...انشاالله که بخیر میگذره🙏🏻

در و پنجره ای چیزی باز بزارید تا هوای خونتون هم تهویه بشه ...

ماسک بزنید حتمااا . دستاتو بشور قبل شیردهی و تعویض پوشک . من انفولانزا شدید گرفتم . اما اینا رو رعایت کردم بچم خداروشکر نگرفت .

ماسک بزنین
استامینوفن ساده ام میتونی بخوری
نگران نباش مراعات کنی انشالله ک نمیگیره منم سرماخوردگی داشتم ماسک زدم خداروشکر بچم نگرفت

سوال های مرتبط

مامان دختر نازنازیم مامان دختر نازنازیم ۱۱ ماهگی