ناهار آیکان
صبحانشو ک نخورد 🫢

تصویر
۶ پاسخ

به به نوش جانش

نوش جونش آرن که صبونشو کامل خورد ساعت ۱۱ونیم ناهار ۳تا قاشق خورد حالا بیدار بشه ببینم چه خبره

وای دام خاست🥹😂خیلی وقته با رشته شکل دار درست نکردم باید درست کنم

فاطمه چقدر عکستون قشنگه

عکستون چه قشنگه 🙂♥️

نوش جونش منم واسه عصرونه یا شب براش میخوام بزارم

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۲ سالگی