۵ پاسخ

منم از آنروز دردای پریودیم زیادتر شد
و میاد و میره

منم روز ده هستم
گاهی زیر دلم تیر میکشه و ول میکنه
ان شاءالله مثبت بشیم🙏🏻🥰💚🌱

منم خیلی درد داشتم اما میگرفت بعد چند ثانیه ول میکرد

بد به دلت راه نده ایشالله مثبت میشی عزیزم منم دعا کن پول دستمون بیاد برم برای ای وی اف

عزیزم به دلت بد راه نده، این نشونه خوب و مثبتیه، اینکه حس پریودی داری، تا زمانیکه دارو قطع نشه پریودی اتفاق نمیفته

سوال های مرتبط