۷ پاسخ

قربونت

دیگه سعی کن رعایت کنی و از خودت مراقبت کنی تا وقتی ک تست میزنی یا آزمایش میدی ک مطمئن بشی

حالا ی چند روز صبر کن مراقب خودت هم باش انشاءالله ک برات خیر باشه عزیزم

پس اگه مطمئن بودی تخمک گذاری انجام شده و اقدام کردی شاید از علائم لانه گزینی باشه. چند روز صبر کن ک لقاح کامل انجام بشه مراقبت هم داشته باش و حواست ب علائم هات باشه شاید بازم علائم داشته باشی بعد دیگه تست بزن انشاالله ک باردار بشی عزیزم

منم همینجوریم
گاهی درد پریودی منو میگیره
کسی می‌دونه براچی
اگه میشه تایپک جدید گذاشتم جواب بدین

شاید تخمک آزاد کردی . میتونی از کیت استفاده کنی مطمئن بشی ک تخمک آزاد شده و بعد اقدام کنی انشاءالله ک بارداری میشی عزیزم

احتمالا تخمک‌گذاریته

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری