قربونت
دیگه سعی کن رعایت کنی و از خودت مراقبت کنی تا وقتی ک تست میزنی یا آزمایش میدی ک مطمئن بشی
حالا ی چند روز صبر کن مراقب خودت هم باش انشاءالله ک برات خیر باشه عزیزم
پس اگه مطمئن بودی تخمک گذاری انجام شده و اقدام کردی شاید از علائم لانه گزینی باشه. چند روز صبر کن ک لقاح کامل انجام بشه مراقبت هم داشته باش و حواست ب علائم هات باشه شاید بازم علائم داشته باشی بعد دیگه تست بزن انشاالله ک باردار بشی عزیزم
منم همینجوریم
گاهی درد پریودی منو میگیره
کسی میدونه براچی
اگه میشه تایپک جدید گذاشتم جواب بدین
شاید تخمک آزاد کردی . میتونی از کیت استفاده کنی مطمئن بشی ک تخمک آزاد شده و بعد اقدام کنی انشاءالله ک بارداری میشی عزیزم
احتمالا تخمکگذاریته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.