خیلی واجبه
من دیروز رفتم همه جایی بچه رو بهم نشون داد حتی تپش قلبش رو هم بهم نشون داد خیلی حس خوبی بود
جز مهم ترین سونو هاست
آره خیلی مهمه، هفته ۱۸ تا ۲۱ انجاممیشه.
برای بررسی تشکیل اندام های مهمجنین.
بله خیلی واجبه سونوی شکمیه وهمه اجزای جنین برسی میشه ریه کلیه قلب و…..
اره واجبه تمام اعضای بدن جنین بررسی میشه
ی سونو تو ۱۸هفتس تو ۱۶هفتم ازمایش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.