مامانا آنومالی چجوری سونوییه ؟ واجبه؟

۶ پاسخ

خیلی واجبه
من دیروز رفتم همه جایی بچه رو بهم نشون داد حتی تپش قلبش رو هم بهم نشون داد خیلی حس خوبی بود

جز مهم ترین سونو هاست

آره خیلی مهمه، هفته ۱۸ تا ۲۱ انجام‌میشه.
برای بررسی تشکیل اندام های مهم‌جنین.

بله خیلی واجبه سونوی شکمیه وهمه اجزای جنین برسی میشه ریه کلیه قلب و…..

اره واجبه تمام اعضای بدن جنین بررسی میشه

ی سونو تو ۱۸هفتس تو ۱۶هفتم ازمایش

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی