خانوما اومدم سونوی قلب دعا کنید واسم اولین سونوییه ک میام🥲

۴ پاسخ

انشاالله ک قطعا تشکیل شده. ولی خیلی زود رفتی. من، ۷هفته و دو روزرفتم گفت یک هفته عقبی الان شش هفته و یه روزی و تازه قلب تشکیل شده ولی کوچیکه. چند روز دیگه بیا

ان شاالله قلب کوچولوت بزنه 🥹♥️از ذوقت منم دعا کن این ماه حامله باشم 🥺🫀

انشاا..ک همه چی عالی باشه

چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان آنیل مامان آنیل هفته شانزدهم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته نوزدهم بارداری