ابجیا تو رو خدا واسم دعا کنید اومدم سونو تشکیل قلب ♥️

۱۱ پاسخ

ممنونم🫶🥰
خداروشکر قلبش تشکیل شده بود

ایشالا که قلبش بزنه بسلامتی

استرس نداشته باش ان شاالله همه چیز خوبه

انشالله عزیزدلم ب خوبی خوشی پیش بره توکل برخدا

انشالله دلت شاد میشه عزیزم

ایشالله عزیزم ❤️

خیره عزیزم انشالله که همه چی اوکیه

انشالله به سلامتی

عزیزم عکسشو بزار😁😁❤️

انشاالله که به سلامتی باشه عزیزم
برای منم دعا کن

انشاالله خدا دلتو شاد کنه عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان آنیل مامان آنیل هفته شانزدهم بارداری
مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان برکه:) مامان برکه:) هفته چهاردهم بارداری
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی