اومدم سونو تشکیل قلب دعا کنید برام😍😍

تصویر
۱۲ پاسخ

منم هفته پیش رفته بودم قلبش تشکیل شده بود
ایشالله با خبر
خوب بیای

منتظر خبرای خوبتیم😍

انشالله بغلش بگیری 😍

انشاالله که همچی خوب باشه
بر منم دعا کن🥹❤️

ان شاءالله صحیح وسالم باشه گلم

انشالله دلت شاد شه

الهی دلت شاد شه..منم امروز دارم برام دعا کنید

امیدبخدا عزیزم انشاءالله ک صداشو بشنوی گلم برای ماهم دعا کن

انشاالله صدای قلبشو شنیدی منم دعا کم هفته بعد بشنوم 🥹

انشالله که جواب خوشحال کننده ای میگیری🥰🤲

انشاالله صحیح و سالمه عزیزم

انشاالله که با خبر خوش برگردی

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری