لطفا برام دعا کنید اومدم سونو تشکیل قلب لطفا دعا کنید برام 🥺💔

۱۲ پاسخ

انشالله ک تشکیل شده باشه

انشاالله همه چی عالیه عزیزم

انشالله خیره قلب نازش تشکیل شده 😍🥹

انشالله که عالیه و قلب تشکیل شده ، برات ۱۰ تا حمد میخونم

با خبر خوب بیای صلوات فرستادم

انشالله خوش خبر برگردی

ان شاءالله که همه چی خوب پیش میره😍

صدای قلبشو به سلامتی میشنوی عزیزم

خیره عزیزم

خیره عزیزم منم ۸ هفته زده برام سونو برم برای منم دعا کن

ایشالا ک خیره عزیزم استرس نداشته باش

ان شاءالله که همه چی خوبه😍

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان Nini مامان Nini هفته دهم بارداری
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۸ ماهگی