اومدی بیرون خبر بده حتما
قربونت اوکی بود همه چی خدارشکر😍😍
من واست ایه الکرسی خوندم ،،ایشالله که صدای نی نی تو میشنوی،،،،
اوکی بود همه چییی خدارشکر 6هفته سه روز بود
اما ب حساب من 7هفته یک روز بود
خبرمون بده نگرانیم
چند هفته رفتی عزیزم؟ من میخام هفت هفته برم زوده؟ ایشالا ک قلب نینی هامون تشکیل بشن🫠🤎
ایشالله میشنوی
ایشالله ک صدای قلبشو میشنوی عزیزم😍🥹
ایشالله خیره😍❤️
استرس نداشته باش قشنگم یه صلوات بفرست اروم باش. ایشالا که همه چی اوکی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.