من اومدم سونو تشکیل قلب تروخدا برام دعا کنید. 🥺😍

۱۰ پاسخ

اومدی بیرون خبر بده حتما

قربونت اوکی بود همه چی خدارشکر😍😍

من واست ایه الکرسی خوندم ،،ایشالله که صدای نی نی تو میشنوی،،،،

اوکی بود همه چییی خدارشکر 6هفته سه روز بود
اما ب حساب من 7هفته یک روز بود

خبرمون بده نگرانیم

چند هفته رفتی عزیزم؟ من میخام هفت هفته برم زوده؟ ایشالا ک قلب نینی هامون تشکیل بشن🫠🤎

ایشالله میشنوی

ایشالله ک صدای قلبشو میشنوی عزیزم😍🥹

ایشالله خیره😍❤️

استرس نداشته باش قشنگم یه صلوات بفرست اروم باش. ایشالا که همه چی اوکی هست

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری