۱۱ پاسخ

انشاالله که خیره عزیزم🥰❤️

رفتی سونو شدی ؟؟

انشاءالله که خیره عزیزم

انشالله تشکیل شده توکل ب خدا

انشاالله به سلامتی بیای خبرش بدی
منم ۱۴ ام این ماه دوباره میخام برم ♥️

خیالت تخت ایشالله قلب قشنگش میزنه

توکل به خدا

ان شاالله ک صدای قلبشو بشنوی عزیزم و سالم و سالم باشه

ایشالله عزیزم خوش خبری برات صلوات فرستادم

توکل به خدا منم فردا سونو دارم نگرانم

چشم. توکل بخدا استرس نداشته باشین ان شالله باخبرخوش میاین

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۸ ماهگی
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری