اومدم سنو تشکیل قلب لطفا برام دعا کنید

۱۴ پاسخ

سلام خانم وقتتون بخیر من حامله ام بعد می‌خوام بفهم چطوری بچه ام پسر یا دختر هست

انشاالله هر چی خیر همون بشه

دلشاد برگردی عزیزم

بسلامتی انشاالله

ان شاءالله که صدای تالاپ تلوپ قلبشو میشنوی عزیزم ❤️
برای منم دعا کن گلم ۲ تیر سونو دارم

چیکار کردی عزیزم قلبش تشکیل شده ؟

ایشالا که همه چی اوکی باشه
توکلت ب خدا

انشالله سالم باشه صداشو بشنوی برای منم دعا کن

انشاالله صداشو بشنوی🥰برای منم دعا کن پس فردا نوبتمه

ایشالا صحیج سالم باشه قلبشم تشکیل شده باشه❤

آن شالله صدای قلب تپنده ش میشنوی خیلی حس خوبیه🥰🥰🥰 تا میتونی اون لحظه ک شنیدی دعا کن

ایشاالله که صحیح و سالم‌ باشه گلم‌‌
منم ۳۰ نوبت دارم 🙏🏻🧿💕

بسلامتی گلم

سلام چند روزته؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری