سلام خاهران عزیز برام دعا کنید اومدم سنو تشکیل قلب

۱۰ پاسخ

توکل بخدا
ان شاءالله خیره

زود نرفتی؟تاهشت هفته وخورده وقت هست

انشاالله تشکیل شده عزیزم صدای قلبش شنیدی براتودلی منم دعاکن قلبش تشکیل بشه

چند هفته ای شما

انشالله که تشکیل شده منم شنبه باید برم برام دعا کنید🙏

6هفته هستم دکترم فرستاد منو امروز

مگه چند هفته هستی

زود رفتی ولی ایشالله که خیره فداتشم

انشاالله ک عالیه همه چی
حتما خبر بده

انشالله تشکیل شده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته نهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری