سلام خانوما برام دعا کنید میخوام سنو تشکیل قلب بگیرم 🥺

۸ پاسخ

چن هفتته؟

ایشالاعزیزم دیگ حتماااتشکیل شده

ان شاالله که تشکیل شده باشع عزیزم

انشالله که تشکیل شده عزیزم به حق فاطمه زهرا

انشاالله صدای قلب کوچولوش رو میشنوی و ذوق میکنی

انشالله ک سالمه عزیزم قلب کوچولوتم گوش میکنی

انشالله عزیزم به امید خدا

آن شاا... صحیح و سالمه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی و نیارا مامان تو دلی و نیارا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته نهم بارداری