سلام میشه برام دعا کنید ترو خدا فردا سنو تشکیل قلب دارم🥺🥺

۱۴ پاسخ

ممنون از همگی خدا خیرتون بده انشالله ب هر کس خدا داده ببخشه و نگهدارش باشه به هر کسم نداده انشالله ب حق چهارده معصوم خدا دلشون رو شاد کنه دامنشون سبز بشه

انشاا...که خودت ونی نی صحیح وسالم باشین

ان شاالله که سالم باشه ، صدای قلب کوچولوشو بشنوی کلی ذوق کنی 🤲

انشالله قلب کوچولوش با سلامتی کامل میزنه منم میخوام یکشنبه برم برام دعا کنین

زود داری میری میگذاشتی هشت هفته

ایشالله که تشکیل شده عزیزم❤️🌱برای منم دعا کن قشنگم

انشاالله صحیح و سالمه .به خدا توکل کن عزیزم

انشاءالله‌میری خوشحال برمیگردی🤩

الهی به حق آقا امام رضا با لب خندون بری و با لب خندون برگردی عزیزم
برای منم دعا کن هنوز نرفتم سونو تشکیل قلب

انشالله قلبش تشکیل شده نگران نباش

انشالله خوش خبری

گلی اگه لک لانه گزینی داشتی میشه تاپیکم ببینی جواب بدی لطفا مرسی مهربون

خدا دلتو شاد کنه

ان شاءالله صحیح و سالم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تو دلی و نیارا مامان تو دلی و نیارا هفته بیست‌وپنجم بارداری