دارم میرم سونوی تشکیل قلب کلی برام دعا کنید🥺🙏

۲۴ پاسخ

ان شالله ک جوابش عالی برای منم دعا کن

انشالله صدای قشنگشو میشنوی❤️❤️

الهی بخیر و خوشی باشه دل شاد برگردی عزیزدلم

سلام عزیزم انشالله خوش خبر بیای من دیروز رفتم بخار طرح شرایطم خداروشکر خوب بود همه چی🤗🤗

ایشالا‌ که‌ صدای‌ تپش قلب خوشگلشو‌ بشنوی‌

مطمئن باش صدای قلب کوچولوشو میشنوی🥰😍

ان شالللهههه خوش خبر میایی

ایشالله صدای قلبشو میشنوی
چندهفته ای عزیزم؟

ایشالله عزیزم ب سلامتی بری بشنوی برگردی ب ما هم دعا کن صدای قلبش و بشنوین

انشالله همه چیز عالیه عزیزم برای منم دعا کن 🫶🏻

ایشالله به سلااامتی🥰😍😍😍

انشالا عزیزم عالی باشه با خوشحالی بیای برای منم خیلی دعا کن شنبه میرم

انشالله شما هم دعا کنید

من هفته دیگ میرم انشاالله

انشالله ک صدای قلبشو میشنوی💗

انشاالله که موفق میشی صدای قلب نازنینش روبشنوی

الهی ک صدای قشنگشو می‌شنوی عزیزم استرس نداشته باش

با خوشحالی میای عزیزم منم الان از سونو اومدم صدا قلبش شنیدم الهی ب حق امام جواد حفظ بشن برامون و خدا ب هرکسی ک نداره ببخشه

انشالله قلب کوچولوت مث ساااعت برات تالاپ تلوپ کنه😍😍

ایشالله که صدای قلب قشنگشو میشنوی😍
منم ۲خرداد باید برم

ان شاء الله که صداشو بشنوی خیلی لحظه قشنگیه 🥹💛

انشالله صدای قلبش بشنوی برات از ته دل دعا میکنم

الهی همه مامانا حال دلشون شاد باشه برا منم دعا کن عزیز

الهی صدای قشنگشو بشنوی❤️

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری