سلام خانما اومدم سنو تشکیل قلب دعا کنید برام

۱۰ پاسخ

چیشد خوب بود همه چی؟؟
من 4 شنبه هبته پیش رفتم
6 هفته و 4 روزم بود و قلب داشت

انشاالله صدای قشنگ قلب نینی رو بشنوی🥺

انشااله که هم چی عالیه

نگران نباشید بسپارید به خدا و توکل به خودش برید سونو ،صدای قلبشم می‌شنوید ،حس خیلی خوبیه

عزیزم از ته دلم برات دعا میکنم
مطمعن باش همه چیز خوبه 🤩😍

انشالله که تشکیل شده باشه
منم عصر میخوام برم خیلی نگرانم

انشاالله همه چی عالیه

انشالله که عالی پیش بره بهمون خبر بده

انشالله ک همه چی خوبه عزیزم

داخل برنامه چند هفته ای؟

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته نهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی