سلام خانما اومدم برای تشکیل قلب جنین برام دعا کنید

۴ پاسخ

ایشالا خیره خبر خوش میاری

سلام استرس نداشته باش.باهاش حرف بزن و دستتو بزار روشکمت و دعا بخون ان شاءالله که تشکیل میشه .فقط آروم باشه

خبر خوشو بهم بده

ایشالله ک تشکیل شده گلمم استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۸ ماهگی
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری