۵ پاسخ

انشالله که همه چی خوب باشه و صدای قلب نی نی رو بشنوی واسه منم دعا کن🙏

ایشالله خوب پیش بره برای ماهم دعا کن

به امید خدا که همه چی عالی پیش می‌ره
برا منم دعا کن فردا باید برم دکتر بارداری پوچ نباشه

به امید خدا صحیح و سالم.قلبش برات بزنه

ایشالا که همچی عالیه عزیزم 🩷

سوال های مرتبط

مامان آقای ناردونه مامان آقای ناردونه ۲ ماهگی