۳ پاسخ

قایق ایران داشتن مین میذاشتن 🫤زدتشون امریکا

آره بوده

درگیری انار داخل دریا بود ..امریکا قایق‌های داشتن تو تنگ مبن میذاشتن زده ۳نفر شهید شده .انگار کشتی‌های نزدیک اسکله زده شده

سوال های مرتبط

مامان دخترا مامان دخترا ۶ سالگی